Wczytuję dane...
Czas dostarczenia przesyłki

Czas dostarczenia przesyłki

O przewidywanym czasie dostawy Twojego zamówienia poinformujemy Cię przy kroku ''Przejdż do kasy'' oraz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia - czas ten może się różnić w zależności od wybranych artykułów i metody wysyłki. Bardziej dokładną szacunkową datę dostawy można znaleźć w potwierdzeniu wysyłki, które otrzymasz na Twój adres e-mail, kiedy zamówienie będzie już w drodze.

Kurierzy DHL dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.

Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.

Kurierzy InPost dostarczają przesyłki w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku.

Orlen Paczka dostępna jest w godzinach pracy punktów odbioru

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia.

Czas doręczenia nadanej paczki to w ponad 95% przypadków poniżej 24h.

Wszystkie paczki są sprawdzane oraz zabezpieczane przed wysyłką.

Bieżący monitoring statusu wysyłek w powiadomieniach e-mail lub sms bezpośrednio od przewoźnika.

Kontakt magazyn: +48662248224

Kurierzy: GLS, FedEx, DHL, DPD, Paczkomaty InPost, Orlen Paczka,Pocztex

Wysyłka gratis dla opłaconych zamówień powyżej 400 zł - tylko przesyłki standardowe kurierem Orlen Paczka

Wysyłka gratis dla opłaconych zamówień powyżej 500 zł - tylko przesyłki standardowe kurierem GLS, GLS, FedEx, DHL, DPD, Paczkomaty InPost,  Pocztex

Status wysyłki możesz śledzić na swoim koncie po wcześniejszej rejestracji lub zalogowaniu.

Dla klientów niezarejestrowanych wysyłane są powiadomienia e-mail o statusie wysyłki.

Jeśli firmie kurierskiej nie udało się dostarczyć paczki za pierwszym razem:

DHL Parcel: Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia. W przypadku braku doręczenia, paczka zostanie przekazana do najbliższego punktu DHL Parcel. Paczka pozostanie tam do odbioru przez okres 4 dni. Informacja o nieudanej próbie doręczenia oraz lokalizacji paczki zostanie wysłana mailowo przez DHL.

DPD: Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na 5 dni roboczych do najbliższego punktu DPD i dopiero stamtąd zostaje odesłana do nadawcy.

InPost: Kurier podejmie 2 próby doręczenia przesyłki. Jeśli paczki nie uda się doręczyć, zostanie ona odesłana do nadawcy.

Nie wiesz, gdzie znajduje się Twoja paczka?

Twoja przesyłka może zostać również doręczona przez innego przewoźnika jako druga próba dostawy po nieudanej próbie doręczenia. Pamiętaj, że może się to zdarzyć bez powiadomienia i skorzystaj z dostępnej usługi śledzenia, aby zlokalizować przesyłkę.

Jeśli status Twojej dostawy nie zmienił się od 5 dni roboczych, a firma kurierska nie kontaktowała się z Tobą, prosimy daj nam znać. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, a w razie potrzeby, zlecić jej poszukiwanie.